Tilauksessani on jotain pielessä. Tarvitseeko minun maksaa?
Tilauksessani on jotain pielessä. Tarvitseeko minun maksaa?
Sinun ei tietenkään tarvitse maksaa tuotteita, joita et tilannut tai jotka ovat viallisia tai rikkinäisiä. Ota yhteyttä kauppaan ja ilmoita, että olet saanut väärän tai viallisen tilauksen. Noudata sitten kaupan ohjeita.
Ilmoita meille tällä välin, että tilauksessasi on jotakin vikaa: