Klarna saavutti 150 miljoonan asiakkaan rajapyykin – julkaisee Dream Deal Days- tarjoustapahtuman

May 20, 2022

DreamDealDays

Helsinki 20.5. Klarna, johtava kansainvälinen vähittäispankki-, maksu- ja ostopalvelu, on julkaissut tänään kolmipäiväisen Dream Deal Days -verkko-ostotapahtuman, jonka aikana kuluttajat pääsevät käsiksi suurimpien kansainvälisten kauppiaiden ja brändien ainutlaatuisiin tarjouksiin. Tapahtumalla juhlistetaan yrityksen saavuttamaa 150 miljoonaa asiakasta ja 400 000 kauppiasta kansainvälisesti. Dream Deal Days käynnistyy 191  markkinalla 27.–29. toukokuuta.

Klarnan teettämän kansainvälisen kyselytutkimuksen* mukaan noin puolella (46 %) kuluttajista ympäri maailmaa on mielessä tuote, jota he kuvailisivat “unelmaostoksekseen”. Kyselyyn vastasi 19 000 kuluttajaa 19 maasta. 43 prosenttia vastaajista taas kertoo suunnitelmistaan hankkia unelmaostos jollekin muulle kuin itselleen. Vaikka yli yksi kolmesta vastaajasta (37 %) sanookin, ettei omalle unelmaostokselle ole mahdollista laittaa hintalappua, he kertovat kalliin hinnan olevan suurin syy jättää ostos tekemättä (62 %).

Klarna Dream Deal Days mahdollistaa kuluttajille säästöjä toivetuotteista yhteistyössä tunnettujen muoti-, elektroniikka-, kauneus- ja kodintarvikekauppiaiden kanssa. Monet tarjoustuotteista  löytyvät entuudestaan Klarna-asiakkaiden tallentamista toivelistoista Klarnan sovelluksessa. Tarjoukset ovat saatavilla klarna.com -sivustolla, Klarnan sovelluksessa sekä kauppiaiden kotisivuilla.

Lisäksi tapahtuman aikana kuluttajilla on mahdollisuus voittaa erilaisia palkintoja, joihin lukeutuu muun muassa live-elämyksiä Klarnan aiemmista kampanjoista tuttujen kansainvälisten kasvojen kanssa. Kilpailun osallistumisohjeet löytyvät Klarna.com:sta 20.–29. toukokuuta2

- Klarna perustettiin 17 vuotta sitten yksi selkeä tavoite mielessä: tehdä maksamisesta helppoa, turvallista ja sujuvaa miljoonille ihmisille ympäri maailman. 150 miljoonan asiakkaan saavuttaminen on aivan erityinen merkkipaalu ja Dream Deal Daysin lanseeraus on oiva tapa juhlistaa tätä. Klarna on tullut pitkän matkan siitä, mistä aloitimme, mutta olemme aina pysyneet vahvasti asiakaslähtöisinä. Dream Deal Days antaa asiakkaillemme mahdollisuuden löytää unelmatarjouksia tuotteista, jotka ovat saattaneet olla heidän toivelistansa kärjessä jo pitkään, sanoo Klarnan CMO David Sandström

Lue lisää Dream Deal Days-sivustolta.

Lisätietoja:

1 Mukana olleet markkinat: Yhdysvallat, Kanada, Iso-Britannia, Irlanti, Saksa, Itävalta, Australia, Uusi-Seelanti, Ruotsi, Suomi, Norja, Tanska, Belgia, Hollanti, Ranska, Espanja, Italia, Portugali ja Puola

2 Kilpailun tarkemmat tiedot löytyvät täältä.

Kilpailusta:

Ajankohta – Kilpailu käynnistyy 20. toukokuuta 02:01 Suomen aikaa ja päättyy 30. toukokuuta klo 01:59

Osallistumisoikeus– Kilpailu on avoinna kaikille 18 vuotta täyttäneille, jotka asuvat kilpailuun osallistuvien markkinoiden alueella.

Palkinto - Voittaja valitaan viimeistään 10. kesäkuuta 2022 ja voittajaan ollaan yhteydessä sähköpostitse viimeistään 10 päivän aikana valitsemispäivästä. Sähköposti tulee sisältämään ohjeistuksen palkinnon lunastamiseen. Ehdot ja ohjeistukset kokonaisuudessaan löytyvät täältä

*Metodologia:
Klarnan tutkimus on toteutettu yhdessä Dynatan kanssa toukokuussa 2022 19 maassa (Yhdysvallat, Kanada, Iso-Britannia, Irlanti, Australia, Uusi-Seelanti, Saksa, Itävalta, Puola, Hollanti, Belgia, Ranska, Ruotsi, Norja, Suomi, Tanska, Italia, Espanja ja Portugali). Tutkimuskyselyyn vastasi vähintään 1000 kuluttajaa jokaisesta maasta. Kyselyyn vastasi yhteensä  20 413  18-75 vuotiasta kuluttajaa.